Home wereldreis 2013/2014 Thailand Eindelijk is het zo ver......
Eindelijk is het zo ver...... PDF Afdrukken E-mailadres
donderdag 13 februari 2014 00:59

7 februari 2013: Carolien

Vandaag gaat het dan eindelijk gebeuren...We hebben er zoveel over gepraat...we hebben er zo lang naar uitgekeken en we hebben ons er natuurlijk zolang op verheugd... Vandaag hebben we met zijn achten eindelijk onze afspraak met Remco en Ilja in Thailand!

Maar eerst moeten we de dag nog zien vol te maken, we vertrekken pas rond 5 uur richting Schiphol.

We hadden alles al ongeveer gepakt, bijna iedereen had dat gedaan, omdat er nogal wat gepast, gemeten en verdeeld moest worden aan extra duikspullen van Remco en Ilja.

Als eerste zijn we dus lekker op het gemakje langs Kariton geweest. Even het paardje gedag gezeggen. Omdat hij dit jaar op pensioen is gegaan, gaan we met een heel relaxed gevoel weg. Er hoeft toch minder geregeld te worden.

Daarna nog wat laatste dingetje in het huis geregeld. En op tijd gezien dat het goed is dat we deze maand echt weg van huis zijn. Ze zijn bij ons aan het bouwen en vanochtend stond er een monster van een heimachine voor ons huis. Dus wij hebben eenmaal in Thailand geen last van dat gedril!

Daan en ik hadden echt geen rust in ons kont dus besloten we veels te vroeg Pinky( de kat) maar gedag te zeggen en op pad te gaan.

Ook haar laten we met een gerust hart achter, toch ga ik de beessies altijd wel missen. Maar ach, straks in Thailand gaan we tijgers bezoeken om mee te kroelen en op een olifant zitten. Weinig verschil met thuis toch;-).

We reden eerst even langs Luc en Jolan om alvast wat bij hun rond te stuiteren.

Kon Daan nog mooi een broodje kaas mee-eten.

Mijn zus woont een paar huizen verder en er was nog tijd voor een knuffel, voordat we naar Guido en Carola gingen.

Waar wij ook met de taxi opgehaald werden zodat die niet helemaal naar de uithoek die Bergschenhoek heet hoefde te rijden.

We waren erg blij dat we in de taxi met zijn allen bij elkaar konden zitten. Guido en Carola hadden de avond ervoor proberen in te checken en plaatsen bij elkaar te regelen. Dat was helaas niet gelukt. Ik denk dat onze medepassagiers daar erg blij mee waren,

Voor op de eerste vlucht naar Abu dabie was het Guido gelukt om zijn charmes in de strijd te gooien en zaten we redelijk bij elkaar in de buurt. Helaas was het meisje achter de balie niet gecharmeerd genoeg en voor de tweede vlucht naar Bangkok zitten we niet bij elkaar.

Daarna gingen we natuurlijk gelijk uit eten bij de Mac. Want dan is de vakantie pas echt begonnen.

Het was natuurlijk weer heel erg gezellig en er werden uiterst serieuze gesprekken gehouden. Dat beloofd wat voor de rest van de vakantie.

Daarna moest er nog gerookt, geshopt, koffie gedronken en nog wat meer gelachen worden.

En toen konden we eindelijk het vliegtuig instappen! we zijn nu Echt onderweg, en nu gaat de vakantie pas echt beginnen....